مهرسامهرسا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

جيگيلي

پایان چهار ماهگی

1393/12/17 16:59
نویسنده : مامي و بابايي
494 بازدید
اشتراک گذاری

خب هفته دیگه ماه چهارم به پایان میرسه .

حالم تو سه ماه اول خیلی بد بود دائم تهوع داشتم چند باری هم بالا اوردم :(

اما خدا رو شکر الان بهترم.

دیروز پیش خانم دکتر فروغ شادانلو بودم به همراه بابا مسعود . تو این مدت همه جا هم وقتایی که رفتم پیش دکتر و هم برای آزمایش ها و سونوگرافی ها همه جا مسعود همراهم بود .

نتیجه غربالگری دوم رو دیروز بردم به خانم دکتر نشون دادم و خدا رو شکر مثل غربالگری اول بدون مشکل بود . 

برای 17 فروردین دکتر برام سونوی آنومالی نوشت اما هر چی اصرار کردم برام سونوی تعیین جنسیت قبل از عید ننوشت .  آخه عید میخواهیم با دایی محمد و زندایی ساناز بریم قشم . دلم میخواد بدونم دخملی هستی یا پسملی که بتونم برات خرید کنم چشمک

تو سونوی nt  که هفته12 رفتم 20 بهمن خانم دکتر سونوگراف گفت مشخص نیست جنسیت نی نی چیه و باید صبر کنیم...

پسندها (1)

نظرات (1)

محمد
18 اسفند 93 19:37
سلام دستمال مایکروفیبر 10 عددی قیمت : 9,000 تومان بعد از تخفیف فقط 6,800 تومان این روزها فروشگاه اینترنتی تلیپ تا 30 درصد تخفیف داره فرصت رو از دست ندهید ...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جيگيلي می باشد