مهرسامهرسا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

جيگيلي

(خاطره زایمان) تولد مهرسا جون

1395/7/22 16:13
نویسنده : مامي و بابايي
486 بازدید
اشتراک گذاری

امروز میخوام خاطره تولدتو بنویسم دخملی قشنگم . 

روز سه شنبه 20 مرداد ساعت 8 صبح به همراه بابا مسعود و مامان و بابای خودم رفتیم بیمارستان لاله قرار بود ساعت 11 دکتر بیاد . استرس خیلی زیادی داشتم . تو  دلمم همش میخوندم لحظه دیدار نزدیک است باز من دیوانه ام مستم باز می لرزد دلم دستم باز گویی در جهان دیگری هستمممم. واقعا هم تو جهان دیگری بود. استرس بابا مسعود هم کمتر از من نبود. حدود 11:30 دکترم اومد اما اتاق عمل خالی نبود و حدود ساعت 1 ظهر منو بردن تو اتاق زایمان . خانم دکتر عزیزمحمدی خیلی مهربون و پر از انرژس مثبته . قبل از زایمان با هم درباره اسمت صحبت کردیم گفتم قراره بزارم مهرسا یعنی شبیه خورشید (زیباروی) آخه مثل خورشید وسط تابستون قراره بتابی و زندگی من و بابا مسعود و گرم و گرمتر کنی .. 

ساعت 1:10 ظهر خانم کوچولوی ما بدنیا اومد بیهوش نشدم و با بیحسی نخاعی یا اسپاینال عمل رو برام انجام دادن . خانم دکتر عزیزمجمدی واقعا باتجربه و حرفه ای و بسیار مهربون و خوب بود خیلی از عمل راضی بودم . موقع تولد هم که خیلی نزدیک به اذان ظهر بود تو اتاق عمل اذان پخش کرد . 

صدای گریه ات رو که شنیدم انگار همه دنیا مال من شد بلخره انتظار بسر اومد . خانم دکتر تا بیرون اوردت گفت واقعا هم مثل خورشید میمونه سفید و تمیز .. اوردنت پیش من لپتو زدن به صورتم دااااغ و نرم مثل پنبه . از تنور در اومده . بهترین حس دنیا بود اون چند لحظه که پیشم بودی گریه تو هم قطع شده بود اومده بودی پیش مامانت ... حسم قابل وصف نیست ...

تو ریکاوری زیاد منو نگه داشتن و شما رو زودتر بردن تو اتاق خصوصی که برام گرفته بودن و همه منتظرت بودن بابا مسعود .مامانی جون و بابایی جون . مامان فاطمه و بابا علی . خاله مریم . زنعمو نرگس . مارال جون و غزاله جون و عمو امین که یه کیک خوشگل هم برات خریده بودن . خاله فرحناز و عمو هوشنگ و مهدیس کوچولو وخاله فرشته و عمو بهزاد و خاله فریبا . دایی ابی و زندایی مریم. بیتا جون که چند روزی ایران بود.  تا من برسم پیشت شما از گرسنگی دستتو با ملچ و ملوچ خوردی بوس

زایمان خیلی دردناک بود اما به وجودت می ارزید عشقه مامان .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جيگيلي می باشد