مهرسامهرسا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

جيگيلي

اسم جيگيلي

1390/12/26 15:52
نویسنده : مامي و بابايي
1,524 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اومدم بگم چرا اين اسمو واسه وبلاگت انتخاب كردم ..

آخه تو روز عروسيه من و بابا ،ما همش تو ماشين آهنگ جيگيلي رو گوش مي داديم با كلي هيجان و قر.. همون موقع يعني ۲۶ اسفند ماه ۱۳۸۷  دو تايي تصميم گرفتيم اسم ني ني مون تا وقتي به دنيا نيومده جيگيلي باشه... همه ديگه جيگيلي رو مي شناسن.

 مامی ددی

اي جيگيلي ، جيگيلي ، جيگيلي جيگيلي.... اخماتو وا كن

اي جيگيلي ، جيگيلي ، جيگيلي جيگيلي .... يه نيگا به ما كن

 شاد

اون روزي كه اين وبلاگ و ساختم طبق معمول هر روز تا ۵ شركت بودم . و بابا مسعود اومد دنبالم...

 تو راه بهش گفتم كه برات وبلاگ ساختم! اولين چيزي كه مسعود گفت اين بود: اسمشو بذار جيگيلي ... منم گفتم: خودم حواسم هسسسسسسسسسسست..  گذاشتم

دوستاي خوبمون ازتون ممنونم كه به من و مسعود و جيگيلي سر مي زنيد.

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان فرشته
5 اسفند 89 13:08
سلام اتفاقاً اسم قشنگ و پر خاطره ایه
شمیلا
5 اسفند 89 18:54
سلام .... خوبی مامان جیگیلی.... شما که خوبین ما تا چند ماه اول به شایلی میگفتیم جوجو... بعد دیدیم دیگه باید بگیم جوجو تا نگاهمون کنه تصمیم گرفتیم اسمشو صداکنیم
مامان ال آی
5 اسفند 89 19:06
حالا معنیش چی هست. فارسه .ترکیه ؟
نی نی یاقوت
7 اسفند 89 18:10
لینک شدی امید وارم موفق باشی !
مامان آنیسا
10 اسفند 89 11:07
سلام عزیزم این جیگیلی کی به دنیا میاد
مامان بردیا
10 اسفند 89 11:12
آخي چه جالب
مامان بردیا
21 اسفند 89 13:28
پس كي آپ مي كني؟؟؟؟
مامان پاني
8 فروردین 90 23:29
سلام عزيزم.چه كارِ ِقشنگي كردين. موفق باشيد.دوست داشتي به من و دخملم سر بزن
شاهزاده
10 فروردین 90 12:03
سلام مامان جيگيلي من دوس دارم با جيگيلي دوس بشم اگه اجازه ميدين من لينكتون كنم شماهم منو لينك كنيد تازشم اسم باباي منم مسعوده
مامان زهرا نازنازی
29 فروردین 90 15:52
___________$$$$$$ ______$$$$$$__$$$$$$$$__$$ ____$$____$$$$__$$$$__$$$$ __$$______$$$$$$__$$$$$$$$ __$$____$$$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$ $$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$ $$$$__$$$$$$__$$__$$$$ __$$$$______$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$ _$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$ __$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$ ___$$$$_____________`$$$ ___________________ $$ __________________`$$` ________________$$` _____$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$ _$$$$____$$_$` $$$$$__$$___$$___$$$$ $$$$$$$______`$$_$$$$$$ $$$$__________$$$_____$ $$___________` $$____$$ _____$$$_____$$`___$$$$ ___$$$$$$___$$__$$$$$$ __$$$$$$$$_$$_$$___$$$ _$$$____$$$$_$$__$$$$ __$$_____$$_$$$$$$$ ___$______`$$ ___________$$ ____________$$` ___________`$$ __________$$ _________$$
مامان ال آی
2 خرداد 90 12:40
در آن سرای که زن نیست، انس و شفقت نیست در آن وجود که دل مرده، مرده است روان روزت مبارک باشه .
جغله كوچولو
18 آذر 90 23:57
سلام وبلاگتون خيلي قشنگه خيلي خوشحال ميشم بيايد وبلاگ من هم نظر بديد http://www.jegheleh.blogsky.com http://www.jegheleh.niniweblog.com منتظرم
پري خواننده جديد
15 اسفند 90 16:25
با سلام از وبلاك فرزند گل شما ديدن كردم عالي بوددست شما درد نكنه مرسي
مهتا مامان امیرپارسا
24 فروردین 91 19:14
آخیییی مامان جیگیلی خیلی با مزه نوشتی ایشالا بزودی جیگیلی رو صحیح و سالم بغل میگیری......به امید اون روز
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جيگيلي می باشد