مهرسامهرسا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

جيگيلي

موكول به سال بعد....

1390/3/11 8:15
نویسنده : مامي و بابايي
868 بازدید
اشتراک گذاری

جيگيلي ببخشيد چون امسال نمي تونيم به دنيا بياريمت...

ديشب با بابا مسعود حرف زدم گفت پروژه ني ني باشه واسه سال ديگه كه از لحاظ اقتصادي و ... اوضاعمون بهتر بشه.... منم چاره اي جز قبول كردن نداشتم. 2 ماه ديگه يعني تو مرداد 90 پسر عموي جيگيلي به دنيا مي ياد. اسمش آرتينه ، اونم يكي از دوستاي جيگيلي مي شه.

 

خلاصه اينكه بايد 1 سال و خورده اي باز هم صبر كنيم.....

اما اشكال نداره بالاخره كه مي ياد مژه

 تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

از همه دوست جونام كه اينجا بهم سر مي زنن ممنونم... بوسسسسسسسسسسسس قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان فرشته
11 خرداد 90 10:00
سلام عزیز دلم خوبی ؟ کجا بودی ؟ گفتم دیگه نمی آی ممنونم ازت دوست مهربونم ان شاا... هر وقت که خدا صلاح بدونه فرشته خوشگلت سر بخوره بیاد تو دل مهربونت بوسسسسسسس
مامان ال آی
1 تیر 90 11:19
سلام .گفتم کجا یخ زدی دیگه نمیای . بهمون سر بزن دلمون برات تنگ میشه . ایشالا به سلامتی. هروقت خواستی نی نی ت رو به دنیا میاری .
دانيال
13 تیر 90 11:40
سلام من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد متشكرم مامان مهربون
مامان فرشته
13 تیر 90 23:14
بوس بوس
مهرانه مامان مهرسا
15 تیر 90 13:01
سلام عزيزم مرسي كه پيشم اومدين اگه الان دست به كار شين ايشالا ني ني فروردين مياد پيشت ايشالا ايشالا
مامان پریا
29 تیر 90 21:05
سلام خاله جون اسم من پریا است اگه میشه لطف کن و منو به عنوان نی نی شگفت انگیز انتخاب کن کد من 58 آدرس وبلاگم هم www.ghab-o-shishe.niniweblog.com خوشحال می شم ببینمت
سپهر
30 تیر 90 12:51
سلام من باباي سپهر هستم عكسهاي قشنگش رو گذاشتم توي وبلاگش منو مامانش و همينطور خود آقا سپهر خوشحال مي شيم از عكسهاي سپهر ديدن كنيد و اگر دوست داشتين لينك همديگه باشيم.
مامان مهرسا
30 تیر 90 21:12
سلام دوستم اشکال نداره ما واسه اومدن جیگیلی صبر میکنیم و دعا میکنیم زودتر بیاد
مامان پریا
3 مرداد 90 9:44
با سلام خاله ی مهربون من مامان پریا هستم شما رو به بازدید از وبلاگ زیبا ساز وبلاگ و همچنین وبلاگ پریا گلی ...با آدرس http://ghab-o-shishe.niniweblog.com دعوت می کنم
مهرانه مامان مهرسا
10 مرداد 90 13:00
سلام كجايي مامان جيگيلي؟
ali
31 مرداد 90 13:11
سلام خیلی خوبه از حالا براش وبلاگ درست کردین اسم دختر ما النا هستش هم النا هم من و مامانش خوشحال میشیم به وب النا هم بیاین منتظریم
راشل
16 شهریور 90 13:31
الههههی....امیدوارم زود بدنیا بیاد
مامان یاس
28 دی 90 22:27
سلام به مادر آینده خیلی خوشحالم که به وبلاگ شما مامان مهربون سر زدم امیدوارم نی نی شما را بزودی ببینم اگه دوست داشتین به خانه تازه تاسیس ما سربزنین من وبابا حسن تازه ازدواج کردیم. یه عالمه حرف های عجیب هم داریم منتظرتون هستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جيگيلي می باشد