مهرسامهرسا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

جيگيلي

نیکو خانوم 2 سالش شد !

1390/11/22 22:43
نویسنده : مامي و بابايي
3,048 بازدید
اشتراک گذاری

راستی نیکو جون (دختر نازه دوست مامانی ) 2 سالش شد ...

یادمه مامانه نیکو _مینو_ بهم می گفت تو هم زودی نی نی بیار که بچه هامون با هم بزرگ بشن از اونجایی که من شاغلم و مینو خانه دار می گفت جیگیلی رو من نگه می دارم :)))) فکر نکنم دیگه زیر بار این حرفش بره :))))

اینم چند تا عکس از نیکو :

6 ماهگی :

نیکو 6 ماهگی

عکس های دیگه ای از نیکو خانوم:

نیکو خانوم در 1 سالگی:

نیکو 1 سالگی

 

نیکو جون 2 ساله:

نیکو 2 سالگی

فکر کنم وقتی جیگیلی من به دنیا بیاد دیگه نیکو جون برای خودش خانومی شده و به جای مامانش خودش بهم کمک می کنه... ؛)

نیکو جونم دوستت دارم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان یاس
22 بهمن 90 19:31
سلام جیگیلی شما هم ان شاءا لله شبیه نیکو جون باشه خوشگل وتوپولی مثل مربا شیرین باشه
سه قلوهای شیطون بلا
22 بهمن 90 22:42
سلام عزیزم ممنون از نظرتون.....ماشااله به این نیکو خانوم خیللللی نازن عزیزم البته که می تونیم همدیگه رو لینک کنیم پس لینکت می کنم
ثمین
22 بهمن 90 23:57
سلام
اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید
منتظرتون هستم


سلام ثمین جان
چشم حتما عزیزم
لاله مامانی نریمان
23 بهمن 90 0:23
سلام مهرنوش جان امیدوارم سال دیگه همین موقع ها این وبلاگ پر باشه از عکسای کوچولوت همینطور پر باشه از خاطرات شیطونیهاش
انشاا....


سلام مامان نریمان ممنونم عزیزم
تا خدا چی بخواد!
بازم مرسی
دکمه
23 بهمن 90 7:55
سلام!
منم لینکت کردم خانمی!
در مورد نی نی هم اینطور نگو.... بچه برکت خونه است! خدا خودش دکمه رو بهم داد. ما قصد نی نی دار شدن نداشتیم! ولی الان خوشحالیم به خاطر حضورش و همیشه از خدا می خوایم این هدیه رو که بهمون داده سالم و سلامت نیگر داره و باعث برکت خونمون بشه.
از خدا برکت بخواه و همه چیز رو دست خودش بسپار.
نگرانی بیخود به دلت راه نده.
خدا خیلی مهربونه.


مامان دکمه جون سلاممممممم
مرسی عزیزم چی کار کنم نه من نه همسری جراتشو نداریم ... کاش نی نی ما هم بدون برنامه بیاد که این سخت گیری هامون تموم بشه !!!
مهرانه مامان مهرسا
23 بهمن 90 9:08
سلام عزيزم ممنون از اينكه پيش ما ميايد منم شما رو لينك كردم راستي 1 سالي كه وعده داده بوديد داره ميرسه ها آماده ايد ايشالا؟


سلام مامان مهرسای عزیزم راستش نه اصلا آماده نیستیم تازه می خواهیم خونه بخریم خیلی اوضاع اقتصادی نا به سامانه می ترسم بیاد به دنیای شلوغ و پراسترس ما بهش خوش نگذره !!!
مرسی عزیزم که بهم سر زدی
ثمين
25 بهمن 90 15:39
سلام لينك شدين! نيكو جان! به جمع دوستان دنياي نفيس خوش اومدي!
مامان یاس
27 بهمن 90 18:31
سلام مامان مهربون یادم رفت بگم با افتخار لینکتون کردم
نسترن
29 بهمن 90 11:45
سلام مرسی که سر زدی عزیزم. ایشالا که با یه تصمیم درست بیاریدش و خوشبختیتون کامل بشه...من براتون آرزوهای خوب خوب میکنم. منم لینکتون کردم.
ثمين
11 اسفند 90 20:09
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جيگيلي می باشد