مهرسامهرسا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

جيگيلي

دوره دور

1391/8/26 14:25
نویسنده : مامي و بابايي
677 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر دور شدم از آرزوهای قدیمم ، دوره دور!

خیلی وقت بود به وبلاگ جیگیلی سر نزده بودم! مادربزرگ نازنینم که دقیقا روز بعد از سالگرد ازدواج من یعنی 2 روز قبل از عید نوروز فوت کرد! خیلی دلم هواشو می کنه بعضی روزها ، انگار با رفتنش همه دلخوشی های منو با خودش برد!

خیلی ها دنبالت می گردن جیگیلی و می پرسن نی نی تون کی می آد پس؟! اما بعید می دونم یه این زودی ها بشه . . .

این روزگار انقدر برام بد چرخید که همه چیو فراموش کردم!

برای زندگی دارم می جنگم یه جنگ جدی و اما تنها! بابا مسعود هم کنارمه اما به قول یه دیالوگی تو یه فیلمی : حتی اگه تمام عمر هم محکم دست همو بگیریم موقع مرگ تنها باید بریم!!!

به امید روزهای شاد و خوش در آینده . . . قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

حسينيه علي اصغر
26 آبان 91 14:37
بس کن ز گریه حال تو بهتر نمی شود این گریه ها برای تو اصغر نمی شود ++++ سلام بزرگوار به روزم و منتظر نظرات با ارزشمندتون ياعلي اصغر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جيگيلي می باشد