مهرسامهرسا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

جيگيلي

آغاز بارداری

1393/10/13 11:04
نویسنده : مامي و بابايي
795 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

هووووووووووووووووووررررررررررررررااااااااااااا 

روز شنبه 6 دی عصری تست بیبی چک گرفتم و دیدم نتیجه تست مثبت شد . اولین ماهی بود که اقدام به بارداری کردم اصلا باورم نمیشد انقدر نی نی مون عجله داشته باشه برای بدنیا اومدن آخه همه بهم گفته بودن ابعد از 6 سال جلوگیری باید 6 ماه تا 1 سال منتظر بمونم اما خدا روشکر خیلی زودتر از چیزی که فکر می کردم باردار شدم.

من و بابا مسعود خیلی خوشحالیم و کلی ذوق زده شدیم. 

روز یکشنبه صبح رفتم ازمایش خون دادم و رفتم شرکت عصری طبق معمول رفتم فاطمی دنبال مسعود که با هم بریم خونه دیدم با یه جعبه شیرینی منتظرم وایستاده و رفتهبود نتیجه آزمایش رو گرفته بود. 

هنوز هیچی نشده تهوع اومده سراغم اما من زنه قوی ئی هستم و خوشحالم از این علائم که به قول دکتر ویدا نشون دهنده سلامتی بچمه :)

پیش دکتر هم رفتم اوایل شهریور تاریخ زایمان طبیعیمه .

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان آینده
13 دی 93 11:46
سلام .مبارک باشه عزیزم برا ماهم دعاکن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جيگيلي می باشد