مهرسامهرسا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

جيگيلي

سومین سالگرد ازدواج

1391/1/10 10:34
نویسنده : مامي و بابايي
1,815 بازدید
اشتراک گذاری

 

‎26 اسفند 1387 : سالروز "عشق ما" ست! اما چون مادربزرگم حالش اصلا خوب نیست دل و دماغه هیچ حرکتی رو نداریم! :(
به امیده سالهای خوب و خوش در آینده! همراه با جیگیلی عزیزم :*
البته بعید می دونم سال دیگه هم باشی اما سال بعدش حتما هستی :******

 


این شعر هم تقدیم به بابا مسعود عزیز که تو این ٣ سال بهترین لحظات رو برام آفرید:

 


عاشقانه همراه من گام بردار

به من از آن بگو
...که توان گفتنش به دیگری را نداری

با من بخند
حتی آن گاه که احساس حماقت می کنی

با من گریه کن
آن گاه که در اوج پریشانی هستی

تمام زیبایی های زندگی را
با من شریک باش
و در کنار من
با تمام زشتی های زندگی ستیز کن

با من
رویاهایی را بیافرین تا به دنبال آنها رویم


در شادیه هر چه می کنم
شریک باش

برای رسیدن به آرزوهای مان
یاری ام کن

با آهنگ عشق مان
با من برقص

بیا در سراسر زندگی در کنار هم گام برداریم

بیا تا ابد
در هر قدم از این سفر
یکدیگر را
عاشقانه
در آغوش گیریم!
سومین سالگرد ازدواج
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

دکمه
9 فروردین 91 8:34
سلام!
سال نو مبارک!


سلام عزیزم
سال نو بر شما هم مبارک .. امیدوارم سال خوب و خوشی را در پیش رو داشته باشید
مامان بردیا
15 فروردین 91 12:07
سلااااااااااااااااااام هم سال نو مبارک هم سالگرد ازدواجتون
نسترن
15 فروردین 91 15:46
عالی بود... 26 اسفند روز عروسی خاله منم هست.همین اسفند ازدواج کردن
يك دوست
15 فروردین 91 22:51
عزیزم آهنگ صدایت با به دنیا آمدنت زیباترین ترانه زندگي مادرت ، نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنش و وجودت تنها دلیل زنده بودنش است ، پس با او بمان تا زنده بماند. تولدت مبارک
مامان یاس
17 فروردین 91 23:34
سلام مهربون خانم عیدت مبارک ان شاء الله همسرتون همنشین بهشتی شما باشن و نی نی شما امسال از خدا اجازه بگیره بیاد توی دل شما چون میدونم مامانی به مهربونی شما پیدا نمیکنه خیلی خوشحال شدم که دوباره اومدم پیش شما وانرژی گرفتم
مامان یاس
21 فروردین 91 20:42
امام باقر علیه السلام می فرمایند: «... ولقد کانت - علیها السلام - مفروضة الطاعة علی جمیع من خلق الله من الجن والانس والطیر والوحش والانبیاء والملائکة اطاعت از فاطمه علیها السلام بر تمامی آفریدگان خدا از جن و آدمیان و پرندگان و وحوش و پیامبران و فرشتگان واجب است .» شهادت مظلومانه یاس پیامبر حضرت فاطمه زهرا(س) برشما وخانواده محترمتان تسلیت باد.
مامان بردیا
11 اردیبهشت 91 11:06
بابا خوش به سعادت بابا مسعود چقدر عشقولانه
ماجراهای خانوم بی مزه
11 اردیبهشت 91 11:07
بابا مهربون
مامان یاس
16 اردیبهشت 91 17:33
سلام سلااااام خوب هستیید اومدم خبر خوبی بدم یه مسابقه مسابقه مخصوص مامانها وباباها حتما بیایین بخونین منتظر پیشنهادات ونظراتتون هستم.
میرزا کوچک خان
23 اردیبهشت 91 8:33
روزت مبارکه خانومی
نسترن
26 اردیبهشت 91 21:58
ثمین
30 اردیبهشت 91 0:26
سلام! یکی از کاربران ژرورنال دنیای نفیس سوالی داشتن که قرار شد به اشتراک بزاریم. اینکه: چه لباسهايي براي سيسموني بخريم؟؟؟ خوشحال میشم شما هم نظرتون رو برامون بگید تا مامانای جدید استفاده کنن! منتظرتون هستیم
مامان مهندس امیر سام
7 خرداد 91 14:33
مهرنوش جان زیادی وسواس به خرج نده واسه نی نی آوردن منم هی منتظر بودم که این انجام بشه، اون درست بشه... خلاصه یه 5-6 سالی طول کشید ته همه این بهانه ها هم به ترس ختم میشد. من واقعاً میترسیدم از نی نی دار شدن از اینکه از پسش بر نیام و هزار تا ترس دیگه عاقبت رفتم پیش مشاور و بعد از چند وقت آرامش پیدا کردم و حالا هم که مهندس داره میره تو 8 ماهگی. خواستم بگم منتظر درست شدن همه چیز نباش... چون هر چیزی که حل میشه یه چیز دیگه میاد جاش... ترس هم نداشته باش خدا خودش پشتته مثل یه کوه محکم. امیدوارم به زودی ببینم که تو تاپیک خوشتیپا داری دنبال لباس بارداری شیک می گردی
مامان یاس
8 خرداد 91 17:39
………@.@@ ……@..-...•..@ ……@....ﮞ...@ ….…\———————————————————————/ ……\سلام عزیزم آپم آپم آپم آپمممممممممممممممممم …/ ....\برات 2تا ماشین گذاشتم با هر کدوم که خواستی بیا!!! / …\——————————————————————————/ منتظرمااااااااااااا ....……___ ..___\ ][ /__ (_ ___׀׀_ __) ...Ŏ…..… Ŏ ._________________ |..ШШШШШШШШ.......| |....| |.........| |.....| |__|__|_____|__| __̠| ..... ŎŎ………. ŎŎ
مامان شايان جوني
10 خرداد 91 12:51
سلام سلام دوست عزيز شايان جوني تو مسابقه ني ني و شكلك شركت كرده. زمان راي گيري تا چهاردهم هست. اگه دوست داشتين بهش راي بدين. راستي آدرس وبتون يا ايميلتون هم بذارين كه راي قبول بشه. ممنون. تو قسمت نظرات آدرس زير بايد راي بدين. آدرس وب راي گيري: http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
مامان ترانه
12 تیر 91 18:17
اگه دوست داشتید تبادل لینک کنیم به ما سر بزن
حانیه
30 خرداد 92 0:59
سلام نینی خیلی خوشگی دارید امیدوارم لحظه های خوبی رو در کنار فرزند دلبند تون تجربه کنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جيگيلي می باشد